Home Bedrijven en personen Hoofd Digitale Media NOS over hun digitale platformen

Lara Ankersmit hoofd digitale media NOS

Lara Ankersmit is hoofd digitale media van de NOS. De NOS is op ontzettend veel online platformen actief en experimenteert veel. Zo gebruikte het eerder al Ubideo om de Tour de France te verslaan vanuit de ogen van de toeschouwers. Honderdduizenden mensen weten iedere dag de weg naar de website of de app te vinden, de verhouding website-app is inmiddels zelfs 50/50.

Ik praat in Digital Transformation (New Business Radio) met haar over alle digitale ontwikkelingen, de (politieke) problemen waar de NOS tegenaan loopt, de inzet van video, nieuwe gadgets zoals smartwatches en de Smart TV. Wat werkt wel? En wat werkt niet? En hoe gaat de NOS de Olympische Spelen in Rio verslaan?

Luister naar het interview met Lara Ankersmit van de NOS

Klik hier om direct naar het fragment te gaan (20:46 min). Klik hieronder op play om de hele uitzending van Digital Transformation met daarin ook Gerald Been, de founder van online streamingplatform Ubideo terug te luisteren:

NOG GEEN REACTIES

Reageer op dit artikel